Hier vind je alle informatie rondom betalen, verzenden, retourneren, een klacht indienen en natuurlijk een link naar de Algemene Voorwaarden. Klik op een titel hieronder om direct naar het betreffende onderwerp te gaan.

Betalen
Verzenden
Retourneren
Klachten
Algemene Voorwaarden
Privacy Verklaring

Betalen

Alle betalingen die je doet aan nagellak.nl, verlopen via payment provider Mollie. Voor Nederland bieden wij iDeal als betaalmethode aan, voor België is dat BanContact. Ook het doen van een directe bankoverschrijving, die je handmatig zelf doet, is mogelijk.

Voor Nederland bieden  we ook de optie tot achteraf betalen via Klarna aan. Voor deze betaalmethode geldt een toeslag van €1 + 2,99% per bestelling.

Verzenden

Je bestelling wordt verstuurd met PostNL of DHL via de services van MyParcel.

Voor Nederland zijn de verzendkosten €4,30 wanneer je pakket door de brievenbus past en €6,95 wanneer er een pakket verzending nodig is. Bij beiden wordt je bestelling verstuurd inclusief Track & Trace code, zodat je je pakket kan volgen.

Voor verzending naar België zijn de kosten voor brievenbuspakketjes met Track & Trace €8,85.

Past je bestelling voor België niet door de brievenbus, dan zijn de kosten voor verzending met Track & Trace €9,75.

Bij besteding van €50 of meer wordt je bestelling gratis verzonden!

Retourneren

Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten teruggestort. Alleen de kosten voor retour van jouw thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa €7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van de door jou gekozen vervoerder.

Wanneer je gebruik maakt van het herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan nagellak.nl geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht neem je contact met ons op via webshop@nagellak.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van de retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is en onbeschadigd is.

Let op: vanuit hygiënisch oogpunt kunnen wij cosmetische producten helaas niet retour nemen. Het retourneren van nagellakken kan dus helaas niet.

Retourformulier

Druk op de knop hieronder om het retourformulier in te vullen en direct aan ons te verzenden. Wij nemen na ontvangst van de aanmelding van je retour contact met je op, je zal dan ook de gegevens voor verzending ontvangen.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar webshop@nagellak.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Algemene Voorwaarden

De algemene voorwaarden van nagellak.nl vind je hier.

Privacy Verklaring

De privacy verklaring van nagellak.nl vind je hier.