Hier vind je alle informatie rondom betalen, verzenden, retourneren, een klacht indienen en natuurlijk een link naar de Algemene Voorwaarden. Klik op een titel hieronder om direct naar het betreffende onderwerp te gaan.

Betalen
Verzenden
Retourneren
Klachten
Algemene Voorwaarden
Privacy Verklaring

Betalen

We bieden verschillende betaalmethoden aan voor Nederland en België. In Nederland kun je betalen met iDEAL en Klarna (vanaf €30). In België zijn Bancontact en Payconiq beschikbaar. Daarnaast accepteren we in beide landen Apple Pay, Google Pay, Visa en Mastercard.

Alle betalingen via nagellak.nl verlopen veilig via payment provider Pay.

Pay.nl logo

Verzenden

Je bestelling wordt verstuurd met PostNL of DHL via de services van MyParcel.

Voor Nederland zijn de verzendkosten €4,40 wanneer je pakket door de brievenbus past en €7,25 wanneer er een pakket verzending nodig is. Bij beiden wordt je bestelling verstuurd inclusief Track & Trace code, zodat je je pakket kan volgen.

Voor verzending naar België zijn de kosten met Track & Trace €9,99.

Bij besteding van €60 of meer wordt je bestelling gratis verzonden!

Je bestelling wordt op weekdagen binnen 24 uur verzonden. Bestel je op vrijdag voor 15:00? Dan gaat je pakketje nog dezelfde dag de deur uit. Bestellingen die in het weekend geplaatst worden, worden op maandag aan je verstuurd.

Retourneren

Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen. Bij het retourneren van de volledige order, worden het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten teruggestort. Bij het deels retourneren van de order worden de verzendkosten niet gerestitueerd.

De kosten voor retour van jouw thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa €7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van de door jou gekozen vervoerder.

Wanneer je gebruik maakt van het herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan nagellak.nl geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht neem je contact met ons op via webshop@nagellak.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van de retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is en onbeschadigd is.

Let op: vanuit hygiënisch oogpunt kunnen wij cosmetische producten helaas niet retour nemen. Het retourneren van nagellakken, gellakken en verwante gebruiksproducten kan dus helaas niet.

Retourformulier

Druk op de knop hieronder om het retourformulier in te vullen en direct aan ons te verzenden. Wij nemen na ontvangst van de aanmelding van je retour contact met je op, je zal dan ook de gegevens voor verzending ontvangen.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar webshop@nagellak.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Algemene Voorwaarden

De algemene voorwaarden van nagellak.nl vind je hier.

Privacy Verklaring

De privacy verklaring van nagellak.nl vind je hier.